[ LUGOS ] mysql in php3

Janez Pirc lugosmail na klub-kgs.si
Pet Jan 26 10:58:49 CET 2001

Zivjo!

Ce hoces, da bo php delal z mysqlom, moras imeti installiran phpX-mysql oz.
phpX-mysql-cgi (X= 3 oz. 4). Ce imas to ze installirano pa kljub temu ne
dela, preveri ce imas v php.ini fileu, ki je v /etc/phpX/apache/ (X= 3 oz.
4), vpisano da podpira MySQL in sicer mora imeti vpisano tole:

extension=mysql.so

(plus ostalo solato)

Moje izkusnje so, da se vcasih pri installaciji zgodi, da ne vpise tega v
tale .ini file.

lp, Janez Pirc

Dodatne informacije o seznamu Starilist