[ LUGOS ] SMTP autorizacija

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Čet Jan 11 15:17:38 CET 2001

At 09:01 11.1.01, you wrote:
>Ker tu tece konverzacija o SMTP autorizaciji me zanima, kater SMTP server je
>najbolje uporabiti, da podpira SMTP auth. ter da podpira virtual domene, ki
>jih bere iz mysql baze, trenutno imam postavljen sendmail, vendar patcha za

ZMailer ima smtp auth - plain in ssl/tls, ima podporo za zunanje
potrjevanje relayinga npr. da se ob prijavi na vstopno tocko ze odpre
dovoljenje za relaying za tisti ip za cas, ko je online ali pa integracijo
v pop-before-smtp. Podpira LDAP in PAM.

>uporabo mysql baze za cisto novo verzijo sendmaila ni... Nekako mi pa ne

Preko LDAP.

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist