[ LUGOS ] mach64

exadon na email.si exadon na email.si
Tor Jan 9 18:44:36 CET 2001

Lep pozdrav,

poskusam nadrgaditi moj kernel iz 2.2.13 na 2.4.0
(stabilna verzija!). Vse mi lepo dela, tezave pa imam
z grafiko.

Veliko delam s konzolo direkt na masini, tako da hocem
1024x768. V configu imam vkplopljen support for
console on serial line.

Settingsi v 2.2.13 (grafika perfektna):
# VESA framebuffer console @ 1024x768x64k
vga = 791
-
kernel: Console: colour VGA+ 80x25

Potem pustim isto v 2.4.0... in je kriza... sploh ne
deluje... nato poskusim z vga=ask, poskusim vse mozne
mode-e, vendar je pri vseh grafika, kako naj recem,
cudna ? sploh ni cez cel ekran, vcasih je "upognjena",
slabo se vidijo fonti........

2.4.0 support for frame buffer devices sploh nima, oz.
se v configu ne da stelat

Najbrz imam narobe nastavljene tiste Horizontal
refreshe pa tisto.... kje se to nastavi, in na koliko
(NONAME 15inch monitor)

imam ATI MACH64!

Hvala za pomoc, lp.

http://www.email.si