[ LUGOS ] PowerPC/OpenFirmware/CHRP boot CD

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Jan 20 10:05:12 CET 2001

On Sun, Jan 14, 2001 at 08:58:46PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Bug gor ali dol, tudi ce ga ne bi bilo, ti to ne bi bootalo chrp masine,
> kolikor je to meni jasno.
>
> Ce ti je v tolazbo, jaz se nisem nasel distribucije za PPC, ki bi imela
> bootable CD za to arhitekturo.

No, samo za informacijo, naredil sem CD, ki ga vtaknes v RS/6000 masino,
zadevo prizges. In ce imas za boot order na prvem mestu CD, se zadeva zboota
iz CDja, na ekranu te pozdravi pingvin in potem ze lahko delas.

Zadeva pa niti ni tako komplicirana za naredit.

David!
If you choke a Smurf, what color does it turn?

Dodatne informacije o seznamu Starilist