[ LUGOS ] xinetd

Uro Gruber uros na sir-mag.com
Tor Jan 9 17:05:25 CET 2001

Hoj

Bostjan> Ali mogoce caka na identd, ki ga na drugi strani ni?

Kolikor je men znano se programi iz inetdja in podobnih zaganjajo na
zahtevo. Torej ko ti pošlješ za zahtevo na pop strežnik, se mora
najprej zagnati, to lahko malenkost opočasni začetni prikop. Potem pa
se zahteva tudi ident. Če ti to kje blokira, poskuša nekaj časa dobiti
informacije na kar odneha in deluje naprej.

Morda brcam v temo. Pri meni je bilo zaradi tega 6s zastoja. Ko sem
izklopil to blokiranje oz mu sporocil, da ni dosegljiv je takoj
zletelo.

 Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist