[ LUGOS ]

Simon Golicnik simon.golicnik na energetika-lj.si
Čet Jan 11 14:01:59 CET 2001

----- Original Message -----
From: Jurij Rescic <jure na gemini.ntftex.uni-lj.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Thursday, January 11, 2001 9:42 AM
Subject: [ LUGOS ]

> Zdravo!
>
> Kako bi poslal enak mail vec naslovnikom, vendar tako, da bi vsak videl
> samo svoj naslov, ne pa tudi ostalih?
>
> Hotel sem narediti shell skripto, s katero bi poslal mail kar iz komandne
> vrstice, toda tukaj nastane problem attachmenta (word.doc),  ker ne vem,
> kako bi ga vkljucil, ne da bi 'dumpnil' vsebino v sporocilo.  Operacijski
> sistem je AIX 4.3.2, metamaila pa za to verzijo nisem nasel.
cat word.doc | uuencode word.doc | mail -s "bla bla"
na koncu mail komande dodas se stikalo za bcc (pri meni b) in listo
uporabnikov. Ce hoces poslati se sporocilo zraven mi pade na pamet samo da
napises sporocilo v datoteko, nato pa naredis cat word.doc | uuencode
word.doc >> sporocilo in se cat sporocilo | mail ...
LP SImon

Dodatne informacije o seznamu Starilist