[ LUGOS ] DHCP + DNS

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Tor Jan 23 20:59:52 CET 2001

polz na writeme.com wrote:

> Tule na lokalni masini nimam dhclienta, verjetno kje v njegovi dokumentaciji
> pise, kako se izklopi prepis resolv.conf.
> Sicer pa kot so povedali drugi - popravitev dhcp server konfiguracije oz. zascita
> resolv.conf, de ne bo pisljiv.

kaj pa ustrezna modifikacija boot skript, da ne zapisejo v resolv.conf
podatkov, ki so jih dobile iz dhcpja?
ali, po tem, ko te skripte naredijo svoje, lahko ti nekam vtaknes se
kako vrstico, ki ti ponovno prepise resolv.conf, tko kot tebi ustreza
... jst mam namrec en tovrsten problem s pumpom na rh7, vcasih pobere z
dhcpja tudi dns serverje, vcasih pa iz neznanega razloga ne ...

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist