[ LUGOS ] SuSE 7.0 & Creative SB PCI 128

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Tor Jan 9 14:51:19 CET 2001

Zdravo!

On Sun, 7 Jan 2001, Metod Kozelj wrote:

> Prva stvar pa mora biti preverjanje, ali driver zazna prave PCI nastavitve
> za doticno kartico. Poglej, kaj izpise program lspci (oziroma, kaj je
> zapisano v /proc/pci) za tisto kartico.

lspci izpise:
00:0b.0 Multimedia audio controller: Ensoniq 5880 AudioPCI (rev 02)

cat /proc/pci pa:
Bus  0, device  11, function  0:
Multimedia audio controller: Ensoniq Unknown device (rev 2).
Vendor id=1274. Device id=5880.
Slow devsel. IRQ 10. Master Capable. Latency=32. Min Gnt=12.Max Lat=128.
I/O at 0x9800 [0x9801].

Dobavitelj mi je danes potrdil, da gre za 5880 čip.  Podpora?

Vseeno bi morali pa bi vstaviti nekaj, kar spila pod linuxom, ker je
bilo to zahtevano.

Odpiranje skatle in prestavljanje kartic: tega garancija ne prenese
in masina ni moj domaci PC.

Lep pozdrav,
             Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist