[ LUGOS ] 10/100 PCI NIC

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Tor Jan 2 22:50:58 CET 2001

On Tue, Jan 02, 2001 at 10:22:55PM +0100, Damir Cifer wrote:
> Hoj!
>
> Glede na to, da mi je dokončno počil pisker z mojo trenutno mrežno
> (Compex RL2000A), ki ji mirne duše uspe nabiti load na 95-100% na
> sistemu, ki ni preveč bogi ;-) rabim nasvet katero mrežno (10/100, PCI)
> naj kupim. V trenutem ožjem izboru so (vse podprte pod Linuxom):
>
> - C-NET PRO120  - bazira na Macronixovem čipu 98715 (work-alike z
> Digital
> Tulip čipom, dela s tulip modulom).
> - C-NET PRO200WL - bazira na DawiComovem 9802 čipu (modul dmfe)
> - D-LINK DTX FE-530 - dela z via-rhine modulom.

> [...]

Vse razen tiste od D-linka sem ze preklel, no ja, skoraj.

rtl8139 (to je vsaka 100M, ki je pod 5.000 sit) v teoriji
deluje slabo. V praksi je se nisem preizkusil pod visoko
obremenitvijo, ampak za domaco uporabo ni boljse :)

Tista z dmfe deluje super, ampak vsakic ko zmanjka elektrike
se mi postavi v half-duplex (in jaz ne vem zakaj), medtem ko
PRO120 deluje podobno super kot D-link, samo da je drazja
(vsaj tista, ki jo imam jaz, ce jo kdo dobi ceneje kot 8k,
je to cisto OK cena :)

Za doma kupi rtl8139 (ne2kpci 10/100M pod 5k, to je to, anywhere)
Za v orenk masino pa kupi D-link.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist