[ LUGOS ] DHCP + DNS

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Tor Jan 23 17:34:39 CET 2001

Hojla Primoz,

Tuesday, January 23, 2001, 5:58:00 PM, si napisal:

> Ne ne niste razumel, dej mi masina pobira podatke s tem da se poveze na
> DHCP streznik in tko dobi IP, gateway in DNS. In usakic ko zbutam masino
> mi prepise /etc/resolv.conf.
> Rad bi samo da tega ne dela.

Ce v DHCPD strezniku ne bos nastavil nastavitev za DNS, se to verjetno
ne bo dogajalo ? Zdaj imas v dhcpd.conf nekaj podobnega temu:

option domain-name-servers 192.168.2.1;

No, ce to odstranis se reslov.conf verejtno ne bo vec prepisoval..

Ena variante je pa tudi, da das chmod 444 /etc/resolv.conf ..

                              GreetZ, Stojan
Difference between Jane Fonda & Bill Clinton? Jane went to Vietnam

Dodatne informacije o seznamu Starilist