[ LUGOS ] crc error

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jan 14 09:11:27 CET 2001

On Sat, Jan 13, 2001 at 12:50:41PM +0100, Gorazd Golob wrote:

> tudi pokvarjen ram je mozno.. ceprav dvomim da bi si to ibm na cisto novi

IBM Si lahko privosci eno serijo pokvarjenih masin, pa noben sploh opazil ne
bo, se najmanj pa IBM... ;>

> masini privosco ? :) upam da res ne.. samo finta je da default redhatov
> kernel pa brez problema loada :)

 Nekaj gnilega je v tem kernelu nasem. ;) Ce imas RedHat, potem moras kernel
compilat z kgcc! Vsaj vcasih je bilo tako. In ce potegnes dol nov kernel,
potem zadeve spet klice gcc in si v riti.

Se mi zdi, da je to zaradi tega, ker zraven dajejo eno bleeding edge verzijo
kernela, ki pa ni glih dober za kernel compiling... Ouch... In potem dajo
zraven se en drug gcc samo za kernel.

Lahko pa da so to ze odpravli in spet prdim v veter... ;)

David!
Microsoft is not a company that should be innovating. When they do, they
don't come up with things like "better security" or "stability", they come up with "talking paperclips".

Dodatne informacije o seznamu Starilist