[ LUGOS ] Pocasnost LINUXA

Simon Muhic simon.muhic na guest.arnes.si
Ned Feb 4 19:35:51 CET 2001

Glede ram: v proc/meminfo je zaznal vseh 64M. Notri je zapis:
Mem: (total) 64479232 ; (used) 62914560; (free) 1564672; (shared) 46342144;
(buffers) 18259968; (Cached) 17047552
Swap: 134209536; 3346432; 130833104
Simon

-----Original Message-----
From: pegasus na isis.telemach.net [mailto:pegasus na isis.telemach.net]On Behalf
Of Jure Pecar
Sent: Sunday, February 04, 2001 7:09 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] Pocasnost LINUXA

Kak model prenosnika imas? Preveri na linux-laptop strani, ce so z njim
kaki znani problemi. Predvsem pa poglej v /proc/meminfo, ce ti pravilno
zazna vseh 64mb rama. To kar opisujes, je se najbolj podobno uporabi
masine z 8mb rama :) Ce bos ugotovil, da je problem v tem, poskusi
startati linux s parametrom mem=64M .
Meni sicer zadeva tece popolnoma lepo na starem p200 s 64mb rama. Imam
pa prenosnik 486 z 8mb rama in vem, kako to zgleda :) Sem temeljito
precesal vse init skripte in pometal ven vso nepotrebno solato, da sem
zmanjsal cas nalaganja.

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist