[ LUGOS ] HD Format

Robert Ronta robert.ronta na tele-cable.net
Sre Feb 14 17:25:42 CET 2001

> Imam vprasanje glede formatiranja diska. Prijatelj je imel na disku RH
> in je disk velikosti 1 GB formatiral z dos-ovim fdiskom z win98 boot
> diskete. Zadeva pa je  sedaj taka da se mu od 1 GB omogoca samo 11 MB
> prostora, ostalo pa kot da ne obstaja.
> Kako bi lahko resil zadevo da bi se dalo omenjeni disk uporabljati.

Sicer mi ni prevec do tega, da bi ugotavljal kako je prijatelju uspelo
formatirati z Windows boot diskom ext2 filesystem, toda naredi se enkrat
isto - le da bos tokrat namesto formata pognal fdisk, tam bos potem rekel,
da zelis podporo za velike diske, s cimer bos poskrbel za fat32 filesystem
in ne za fat16, kot bi storil, ce bi rekel, da podpore za velik diske ne
zelis. V fdisku potem zbrisi vse non-dos particije, ali se boljse, vse
obstojece particije in jih naredi na novo. Ko bos particije naredil (nisi
povedal v kaksne namene bi rad uporabljal disk, zato ti niti ne bom svetoval
'izdelavo' extended particije, ampak le primarne, ki bo seveda aktivna, pod
cemer lahko seveda razumes, da ti bo disk odslej sluzil v Windows namene),
rebootaj in to je to.
Po rebootu seveda pozeni se format c: .
Ako se pojavijo nejasnosti/tezave, se zopet oglasi.

-r

Dodatne informacije o seznamu Starilist