[ LUGOS ] Novo jedro in tezave

Jurij Rescic jure na gemini.ntftex.uni-lj.si
Pet Feb 9 14:37:34 CET 2001

On Wed, 7 Feb 2001 20:08:27 +0100 Simon Muhic wrote:
> 2.2.18. Po odkomprimiranju, make menuconfig, make dep, make clean,
> make bzImage in make bzdisk sem poskusil novo jedro zagnati z diskete

Zdravo!

Novo jedro lahko pozenes tudi iz tistega direktorija, kamor se je pri
prevajanju bzImage namestil, in potem tisto pot dodas v /etc/lilo.conf
ter nato pozenes lilo. Jaz sem to moral narediti, ker masina nima
disketnika.  Pri boot: potem napisem linux (staro jedro) ali linux-2.4.0
ce hocem, da zadeva deluje z novim jedrom.

Tole imam v lilo.conf:

image=/boot/vmlinuz-2.2.14-5.0
        label=linux
        read-only
        root=/dev/hda1

image=/usr/src/linux-2.4.0/linux/arch/i386/boot/bzImage
        label=linux-2.4.0
        read-only
        root=/dev/hda1

Pazi na zamike,  ki so <Tab> in ne presledki.

Pa se tole: proti koncu instalacije te itak vprasa, ali naj naredi boot
disketo ali ne.  Ali si jo uspel narediti?  Predno se spustis v
spreminjanje lilo in instalacije novega kernela, jo je dobro imeti.
Ce je ni mogel narediti, je lahko z disketnikom kaj narobe.

Sicer pa je RedHat ravnokar izdal nov, popravljen kernel 2.2.17-14:
<http://lwn.net/daily/rh-kernel.php3>
kjer bos nasel tudi link za navodila za nadgradnjo, pa se prevajati
ti ga ne bo treba (source porabi okoli 100 MB prostora na disku).

Poleg tega ze lahko dobis RH 7.1 beta verzijo z 2.4.0 kernelom, pa
Suse bo tudi izdal (menda v ponedeljek) 7.1 z novim kernelom.  Najvec
se bos pa naucil, ce bos zadevo prevedel oz. instaliral sam!

Veliko uspeha,  Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist