[ LUGOS ] Debian in slovenscina

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Ned Feb 4 14:57:55 CET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Gregor [iso-8859-1] Zorč wrote:

> Ali je komu uspelo "v nulo" nastimati Deban za slovenski jezik? V RedHatu
> (7.0)  je vse bolj ali manj ze nastimano, tako da dela celo uvoz in izvoz
> sumnikov iz MS .doc dokumentov (Star Office) brez problemov, v Debianu pa po
> privzetih nastavitvah niti tipkovnice nisem mogel uporabljati v vseh
> programih.

meni...
izkusnje imam predvsem z debian + gnome podrocja

> Problem s tipkovnico je bil, da ce sem imel zagnan kde niso delali sumniki
> (nastavitev z xkb), ali pa niso delale kombinacije z altgr. Resil sem ga
> tako, da sem v datoteki /etc/X11/xkb/symbols/si namesto "opisnih kod" napisal
> kode (npr. namesto "scaron" sem napisal "0xB9"). Ima kdo kaksno idejo zakaj
> se debian tako obnasa?

verjetno se tu postavi vprasanje xfree86, torej imas 3.3 ali 4.0.2
razlicico?
ne wem kaj tocno ti ne dela, ampak preveri da ni problem v kdeju, ker meni
delajo stvari odlicno, z eno izjemo in sicer gdm (nadomestek za xdm) ne
nastavi pravilno LANG spremenljivke, zato sem moral malo po config
datotekah sariti

> Drugi problem pa je prikaz znakov. V nekaterih programih mi sumnike lepo"End"
> prikaze (netscape, lyx) nekje pa namesto njih vztrajno prikazuje vprasaje
> (nekateri deli kde, openoffice). Kako bi se resil tega problema?

problem fonta ...
nastavi povsod iso8859-2 fonte

> Za tiste ki ste prisli do konca tega maila se opis mojega sistema: Debian
> 2.2r2, Xfree86 4.0.2, KDE 2.1beta2.

no ravno to sem hotel vprasati...
pravijo da je problem v kde 2.1

> Se vnaprej zahvaljujem za nasvete, kako prikazati nase znake na zaslonu,
ker
> sem zalogo mojih idej ze izcrpal.

morda je kriv beta software

> P.S.: V nastavitveni datoteki za Xmodmap so kode sumnikov popravljene iz
> "opsnih" na navadne. Zakaj so potem v nastavidveni datoteki za xkb kode
> "opisne"?

ker je to bolj 'standardno'?
. (ne wem0.

Lep Pozdrav