[ LUGOS ] Problemi z mrežo !

Robert Feri krneki10 na hotmail.com
Čet Feb 22 21:53:03 CET 2001

A ti sploh zazna mrezno kartico ?
probaj ifconfig in ce ti napise samo lo, ne pa tudi eth0, je problem v temu,
da nimas mrezne postimane.
v linuxconf pod basic host information napisi module eth0, pod kernel module
pa napisi mrezno (npr 3c509, rtl8139, ...)
poleg tega poglej v /etc/modules.conf ce ti je vpisalo nekako take
nastavitve:
alias eth0 rtl8139

Ce imas ISA mrezno bos mogel editirat datoteko /etc/isapnp.conf in tam
nastimat io in irq

Ko bos vse naredil, probaj vzdignit mrezo s ukazom
/etc/rc.d/init.d/network start

Ce ti ne javi napak, si na konju.
LP
Robert