[ LUGOS ] Postfix in ralying...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Feb 27 11:32:40 CET 2001

On Tue, Feb 27, 2001 at 09:45:52AM +0100, Janez Pirc wrote:
> Imam en problem s Postfixom. Nikakor mi ne uspe nastimat, da bi mi na
> smtpdju relayal po sledecem principu: posto relaya poslano iz bilokaterega
> hosta, ce le From: oz. To: ustrezata doloceni domeni (torej, je naslov
> prejemnika/posiljatelja oblike karkoli na neka_dolocena_domena.com). Te domene
> naj bi bile naveden v dolocenem fileu. Probal sem ze vse zivo z access
> tabelami in check_relay_domains a mi je najvec uspelo, da ni posiljalo
> nikomur ;-) (Prisparajte mi modrovanja, da bom tako dejansko imel "open
> relay", saj se tega zavedam)

Ce se tega zavedas, potem tega ne pocni. Kot sem ti ze povedal, se v takih
primerih uporablja SMTP-AUTH (kar ponavadi ne gre, ker majo moro^Wstranke
stare programe, ki ga ne podpirajo) ali pa pop-before-smtp. To je precej
enostavno izvest tako s Postfixom kot s cimerkoli drugim.

> Btw...a slucajno kdo ve kako bi se enostavno in nebolece dalo znebiti vseh
> sporocil, ki so v razlicnih mboxih in imajo "Subject: DON'T DELETE THIS
> MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA"? Tale sporocila namrec generira pop3d.

Ce si svoje mailboxe za prevedel v cyrus format, potem enostavno naredi
v /var/spool/imap/user en rgrep, ta ti izpise ime datoteke in celo vrstico,
ven poawkas samo ime datoteke in z xargs to zbrises.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"640K ought to be enough for anybody."
                                      -- Bill Gates, 1981