[ LUGOS ] editor brez save-as

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sre Feb 21 23:33:42 CET 2001

On Sun, Feb 18, 2001 at 10:50:01PM +0100, rok wrote:
> ceprav sm stvar ze razresil z uporabo grup (ni blo kej prevec cajta
> razmisljat) me vseeno zanima kako bi se ta stvar realizirala. zdi se mi
> zlo fancy :)

Malo sem poizkusil z

cp /etc/FILE /tmp/FILE.tmp
chmod 666 /tmp/FILE.tmp
su USER vi /tmp/FILE.tmp
cp /tmp/FILE.tmp /etc/FILE
rm /tmp/FILE.tmp

vendar ne dela tako, kot bi hotel, ker skripte noce pognati, kot root,
ceprav so permissioni -rwsr-sr-x. Pomislil sem, da je problem v tem,
da poganjam skripto in poizkusil v perlu. in v c-ju. Vendar nikjer ni
uspelo. Problem je v tem, da mi skripto/program pozene kot trenuten
user, ne pa kot root, ki je lastnik file-a.

Morda kdo ve, v cem je problem?

Rok - sicer pa ce tebi uspe to uspelo kot navaden uporabnik pognat
suid root, bi moralo delati.

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist