[ LUGOS ] Kernel 2.4 & Debian 2.2

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Feb 3 20:40:53 CET 2001

On Fri, Feb 02, 2001 at 01:49:40PM +0100, Ales Casar wrote:

> Uf, nekam dosti novih paketov je potrtebnih. Sem pricakoval kaksna dva ali
> tri.

Ni jih tako dosti...pa se ti verjetno ne bi bili vsi potrebni. Jaz sem
pogledal v Documentation/Changes in upgradal, kar sem rabil. Pri masinah
s pcmcia kartovjem sem potreboval se nove pcmcia-cs. Sicer pa je od tistih
14 paketov kar nekaj takih, ki se naredijo iz istega sourca...recimo
vsi netkit-*, tako da dela s tem ni vec kot za pol ure, ko ves kako.

> Bolj vesel bi bil navodil. Saj same pakete sem ze buildal iz sourcev,
> ampak mislim, da se se nisem ubadal z unstable verzijami. Je potem treba
> apt-get/dselect kaj posebej nastaviti, da tiste pakete pusti pri miru?
> Zakaj pa ni dobro instalirati kar binarnih paketov iz unstable? Mogoce
> zaradi odvisnosti paketov od vsega zivega?

Ja, paketi iz unstable so odvisni od (najmanj) glibc-a 2.2.

Postopek:

v /etc/apt/sources.list dodas apt-src vnose za unstable (apt-src za stable
so navadno zakomentirani...zgledujemo se po tistem, jaz pa imam tole:

deb-src http://ftp.si.debian.org/debian/ unstable main non-free contrib
deb-src http://ftp.si.debian.org/debian-non-US unstable/non-US main contrib non-free

naredis apt-get source ime-paketa-brez-kakrsnihkoli-verzij-ipd

cd ime-paketa_verzija

fakeroot debian/rules binary

dpkg -i ../ime-paketa<TAB>

dselect/apt novejse verzije gotovo ne bosta instalirala, razen ce se v stable
pojavi novejsi paket...kar ne bi smel bit problem. Glede varnosti je zelo dobro,
da masina s takimi paketi ne ponuja svetu raznih servisov, ker se security
update-i pac NE bojo namestili avtomatsko.

srecno!

Borut
borut.mrak na ijs.si
<BigWhale> Ljubezen je kot dobri gojzarji, ko jih enkrat ubujes in se noga
           navadi na njih, jih tezko sezujes.

Dodatne informacije o seznamu Starilist