[ LUGOS ] USB konektor

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Tor Feb 27 00:06:01 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 03:10:51PM +0100, Primož Hrvatin wrote:

> Imam eno staro maticno plosco Abit TX5, ki tudi podpira USB - v linuxu mi
> lepo zazna 2 porta - vendar pa nimam zunanjih konektorjev, kamor bi lahko
> prikljucil USB naprave. Namrec na maticni plosci je en 15-pinski konektor,
> prikljuckov pa zraven ni bilo.  Ali se to lahko kje posebej kupi?

Kupis konektor za USB, ponavadi ga moras predelati, da ga lahko
priklopis na osnovno plosco, ker ima vsaka plosca drugacen
razpored pinov, kaksno izbiro kablov pa tudi ne bos dobil.

Jaz sem ga kupil v Tech trade, dobis pa ga verjetno v vsaki
bolj zalozeni trgovini .

--
 E-mail: David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
PGP key: http://home.amis.net/ipavec/pgpkey.txt

Dodatne informacije o seznamu Starilist