[ LUGOS ] postfix

Janez Dovc janez.dovc na guest.arnes.si
Čet Feb 8 23:14:06 CET 2001

Lep pozdrav.
Zamenjal sem sendmail s postfixom.Naceloma vse deluje, motijo pa me sledece
stvari:
-kar naprej so mi prihajali maili v stilu internal folder data-do not
remove-v pine jih sicer nisem videl, jih je pa zato opazil biff in sem ga
moral za normalno delo izkljuciti.
-ob pobiranju poste s pop3 zelo dolgo pobira listo messagov - in zdi se mi,
da dejansko zdlja 40 kB,preden uspe prebrati stevilo mailov in jih tudi
normalno pobrati.
Kaj bi lahko bilo narobe,ali sta problema lahko povezana - recimo veliko
stevilo nevidnih internih mailov, ki pa pop3 se vedno obremenjuje..?
Verjetno brcam v temo,kaj pa vi pravite...

Lep pozdrav,

Janez

janez.dovc na ijs.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist