[ LUGOS ] WM v debianu

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Feb 22 13:28:37 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 01:06:03PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Jebi ga, to dobis, ce hoces, da se aplikacije, ki jih namestis, avtomatsko
> pojabijo v menu-jih.

Ja vem, saj to samo po sebi sploh ni slaba stvar. ;)

> /usr/share/doc/<ime-paketa>/README.Debian.gz

Morda bom pa kar ostal pri taki organizaciji. ;>

> Sicer pa si oglej tudi paketek menu.

? Z apt-cache search sem gledal pakete, pa nisem nic takega nasel - kateri
paket si imel v mislih?

--
Andraz Hvalica                      |   All computers run at the same
andraz na amis.net                     |   speed...with the power off.

Dodatne informacije o seznamu Starilist