[ LUGOS ] /etc/hosts

kreit kreit na siol.net
Pet Feb 16 09:03:51 CET 2001

> Napisal si narobe. Poglej zgoraj, v hosts imas 192.168.0.1 linuxhost,
> pinga pa ti 192.168.0.2, ali pa si se zatipkal.
> Dejstvo je da ce v hosts napises 192.168.0.100  blabla in v command reces
> ping blabla ti bo pingalo 192.168.0.100. Seveda moras imeti zadnjo vrstico
> v hosts datoteki pritisnjen <enter>. Vsaj na win311 je bilo tako in se
> zdaj imam tako pa dela.
>
> Pozdrav Ales

Se ena ugotovitev: ce napisem ping linuxhost mi pinga 192.168.0.2
(sebe),
ce pa v \windows\hosts spremenim v 192.168.0.1 somehost in potem napisem
ping somehost pa mi pinga pravi IP, vendar host ni pravilen... ?
Tako da si spet ne morem nic pomagat. A mogoce obstaja kaksno pravilo na
widowsih, v povezavi z dolzino hosta ? Stevilo znakov ?

--
LP,

Ljubo Brglez

Dodatne informacije o seznamu Starilist