[ LUGOS ] Debian in slovenscina

Gregor Zorè gregor.zorc na email.si
Pet Feb 2 20:37:50 CET 2001

Ali je komu uspelo "v nulo" nastimati Deban za slovenski jezik? V RedHatu
(7.0)  je vse bolj ali manj ze nastimano, tako da dela celo uvoz in izvoz
sumnikov iz MS .doc dokumentov (Star Office) brez problemov, v Debianu pa po
privzetih nastavitvah niti tipkovnice nisem mogel uporabljati v vseh
programih.

Problem s tipkovnico je bil, da ce sem imel zagnan kde niso delali sumniki
(nastavitev z xkb), ali pa niso delale kombinacije z altgr. Resil sem ga
tako, da sem v datoteki /etc/X11/xkb/symbols/si namesto "opisnih kod" napisal
kode (npr. namesto "scaron" sem napisal "0xB9"). Ima kdo kaksno idejo zakaj
se debian tako obnasa?

Drugi problem pa je prikaz znakov. V nekaterih programih mi sumnike lepo
prikaze (netscape, lyx) nekje pa namesto njih vztrajno prikazuje vprasaje
(nekateri deli kde, openoffice). Kako bi se resil tega problema?

Za tiste ki ste prisli do konca tega maila se opis mojega sistema: Debian
2.2r2, Xfree86 4.0.2, KDE 2.1beta2.

Se vnaprej zahvaljujem za nasvete, kako prikazati nase znake na zaslonu, ker
sem zalogo mojih idej ze izcrpal.

lp
Gregor

P.S.: V nastavitveni datoteki za Xmodmap so kode sumnikov popravljene iz
"opsnih" na navadne. Zakaj so potem v nastavidveni datoteki za xkb kode
"opisne"?

Dodatne informacije o seznamu Starilist