[ LUGOS ] Par vprasanj o RedHat-u

Roman Novak roman.novak na fov.uni-mb.si
Pon Feb 12 10:51:44 CET 2001

Pozdrv.

----- Original Message -----
From: Dezo <Programing na nib.si>

> Torej SQL bom rabil v glavnem za povezavo z apachijem in za hranjenje
kakega
> adress booka za IMP web-mail,

Ce imas bazo samo za to, potem skoraj ni pomembno, ali bos uporabljal Mysql
ali Postgres. Postgres podpira transakcije, mysql pa (zaenkrat se ) ne. Ce
ne ve tocno, zakaj so transakcije dobre, potem jih ne rabis :-)) Hitrost
query-ev mislim da je pri majhnih kolicinah podatkov in spodobni masini
prakticno  enaka (vsaj po mojih izkusnjah).

>ftp bi rad nastimal, da ima vsak uporabnik
> vpogled LE V SVOJ HOME (to bi rad naredil tudi s shellom, vendar za to sem
> moral zaceti pisati kernel modul, ker ne vem kako bi drugace to naredil -
> torej ls le v ~ in poddirektorijih)

wu-ftpd ima to moznost (chroot-an home direktorij), poglej si HOWTO na
njihovem homepagu (http://www.wuftpd.org/HOWTO/), prav tako podpira
virtualne domene...mal si poglej tudi
Proftpd, mislim da tudi ta podpira vse to kar rabis, pa se kaj zraven :-)
Glede chrootanja shella pa verjetno ne bo tako simpl (vsaj meni ni uspelo).

>za mail bom uporabljal
> postfix, vendar moram pogledati ce zna delati z virtualnimi domenami >

Kot alternativo si lahko ogledas tudi qmail....

Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist