[ LUGOS ] napaka "no screens found"

polz na writeme.com polz na writeme.com
Sre Feb 7 23:15:45 CET 2001

> Pozdrav!
> Uporabljam Xfree86 4.01 in kartico Ati 3D Chatger (čip Mach64). Ko po
zenem
> X-e dobim napako "no screens found" kah naj naredim?
No screens found v resnici ponavadi pomeni, da se iz nekega razloga
X server ni do konca pognal. Razloge isci v sporocilih nad tem "no screens found".

Pomagaj si takole:
X :0 2> error.log; less error.log

Mozno, da ne najde kartice, imas napacno nastavitev monitorja ali karkoli
drugega. Ce ti po ogledu ne bo jasno, kaj je narobe, mi lahko na privat
posljes tisti error.log in si bova razbijala glavi kar dva obenem.
Temu se potem po domace rece "vec moci na glavo ;)".

Dodatne informacije o seznamu Starilist