[ LUGOS ] Par vprasanj o RedHat-u

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Ned Feb 11 22:53:44 CET 2001

> Razmisljal sem da bi instaliral RedHat-7.0 z postfix, apache, bind, mysql,
> za ftp pa ne vem katerega dat gor.
nasvet: pocakaj do 7.1. razen ce se ti ljubi ukvarjati z nekaj cez 100mb
popravkov ...

> Rabil pa bi kak nasvet glede odlocitve (ce je mogoce boljse uporabljati
> postgresql kot mysql ali kaj podobnega), poleg tega pa me zanima ce obstaja
najprej povej zakaj bos rabil zadevo ...
postgres vs. mysql je pa take sorte vprasnanje, kot ali ti je bolj vsec
rdeca al modra srajca ...

> kaka konzolna aplikacija za "update" RedHat-a (pac da sama pobere in
> instalira errata popravke ... namrec rad bi zaganjal kaj takega preko
> telneta)???
up2date je prilozen, obstaja se kar nekaj programcicev in skript na to
temo.
telnet?!? imas prilozen ssh.

> Zanima me tudi kaj naj instaliram za nadzor omrezja oz. kak port scaner
> loging ali kaj podobnega???
odvisno od potreb in stopnje paranoicnosti.
logcheck, portsentry, snort, nessus ... za osnovne potrebe zadostuje
tcpdump :)

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist