[ LUGOS ] Undelete on e2fs

Dezo Programing na nib.si
Ned Feb 11 22:00:53 CET 2001

Pozdravljeni,

ze veckrat sem zasledil da je bilo govora o "undelete" za e2fs ... malo sem
si pogledal tudi stara sporocila, vendar nisem nasel nic "popolnega" ...
zanima me kako naj se lotim "resevanja" podatkov iz zbrisanega diska
(podatki so se gor ... nic ni blo prepisano cez) ... kaj obstaja kak HOWTO,
kaj mi lahko kdo napise kaj na kratko o tem in kaj rabim se en disk vsaj
tako velik kot originalen, ali je dovolj druga particija na tistem disku?

Prav bi mi prisli kaki napotki, mislim pa da bi se to moralo tudi dat
narediti tako, da naredim image diska z recimo "cp /dev/hda ~/blabla.dsk",
potem oznacim file za "dirty" nato pa z dump probam zdumpat vse kar je bilo
gor (pac imena datotek bom zgubil, vendar glavnih je le nekaj text datotek,
katere bom pac "rocno iskal", seveda ce je kaksna boljsa varjanta se
priporocam (po moznosti da mi nebi trebalo dajati noter drugega diska)?

Lp,
Dezo

Dodatne informacije o seznamu Starilist