[ LUGOS ] network unreachable

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Feb 20 20:34:37 CET 2001

On Tue, Feb 20, 2001 at 08:22:03PM +0100, sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si wrote:

> A kdo ve, kako dobro turbolinux (6.0) podpira mrežne kartice?
> Nastavitve imam v redu, mi pod RHeadom dela.
> Ali je to kaj odvisno od tegaa, ali inštaliraš navadno delovno postajo ali
> kaj drugega?
>
> Skratka network ostaja unreachable ...

TurboLinux podpira mrezne kartice priblizno tako kot Slackware, SuSe, RedHat
al pa Debian... :)

Povej malo vec o tvojem problemu,... ifconfig output, route output recimo.

> Pa še to, ali je kar se zaščite tiče kakšna razlika med suse,
> turbo in Rhat Linuxom. Če kupiš official verzijo je zato boljša zaščita?

Zascita je odvisna od sistemca v glavnem... :) Za TurboLinux vem, da po
koncani instalaciji noben service ne dela... Ker so poskrbeli za braindead
zascito... ;> Samo nevem pa katera verzija je to...

Ce hoces dobro protected system, potem se ne zanasas na distribucijo, ker
so vse zanic... :)

David!
I was so scared, that there was draft between my knees.

Dodatne informacije o seznamu Starilist