[ LUGOS ] diald 0.99.4, kernel 2.2.14, pppd 2.3.7 .. nujno..

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pet Feb 2 08:40:14 CET 2001

Bostjan Tursic wrote:

> Feb  2 02:17:25  diald[2683]: start sl0: SIOCSIFMETRIC: Operation not supported on transport endpoint
> Feb  2 02:17:25  diald[2683]: start sl0: SIOCADDRT: File exists
> potem se povezava prekine. Nekje sem prebral da je fora SIOCSIFMETRIC errorjev
> v tem kako diald postavla route.. in da bi to moral useeno delat..

Kernel 2.2 ne pozna vec tega SIOCSIFMETRIC. Je pa res, da bi tudi s temi
napakami moralo delovati.

Ali uporabljas PAP avtetnikacijo, ali v tvoji /etc/ppp/pppscript skripti
lovis 'login:' in 'password:' stringe?
Namrec ce uporabljas PAP, moras pppd-ju dopovedati, kaksen username naj
uporabi in s tem posledicno, kateri passwd iz /etc/ppp/pap-secret naj
uporabi/poslje.
Torej poskusi v diald.conf za 'pppd-options' dodati user
<tvoj_username>. Oziroma dodaj tudi ostale opcije, ki jih uporabljas pri
rocni vzpostavitvi zveze.  Za Debian 2.2r2 ti lahko povem, da je to v
/etc/ppp/peers/<filename>, ce to delas kot 'pppd call <filename>' oz
'pon <filename>'.
Sicer pa sam verjetno najbolje ves, katere opcije uporablja pppd pri
rocnih klicih, ce si sam pisal skripto.

> pppd-options asyncmap 00000000 ...

lp,
Ales