[ LUGOS ] konqueror

Rok Pergarec mammbo na knux.nu
Sre Feb 28 23:27:11 CET 2001

Cuden counter ja, z wgetom dobim
tole: http://www.menuconfig.org/test/counter.gif. Zanimivi so pa
keywords-i:

<META name="Keywords" content="laboratorij, zdravstvo, slovenija,
zobozdravnik, zobozdravstvo, dom, zdravstveni dom,cepljenje, analiza,
analize,
nasveti, diagnoza, otroci, free sex pictures, pornography, meningitis,
otroci, otroske bolezni, ginekologija, hiv, gripa">

WTF :))

Dodatne informacije o seznamu Starilist