[ LUGOS ] Nastavitve za Pine 4.21

Tomaz Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Pon Feb 26 12:43:48 CET 2001

Pozdravljeni !

Mucita me dve stvari:

1. Svojo posto berem z IMAP serverja, ki ni na lokalni masini in tudi
username/password je seveda povsem drugacen od lokalnega. Problem je v
tem, da ne morem nastaviti PINE-a,da bi si zapomnil moj password od
mailboxa. Na zivce mi gre cakanje 10-15 s po zagonu PINE-a, da ugotovi da
password ni pravi in ga moram potem vedno tipkat. Username imam
nastavljen pri opciji
inbox-path:  {imap.server.si/user=tzupan}INBOX
nastavitve za password pa ne najdem nikjer.

2. Kje se nastavi Reply to Address? Z opcijo user-domain lahko nastavim
samo domeno, kot userja pa pine vedno doda $USER, ki pa je seveda lokalni
user in ne moj alias na mail serverju.

LP, Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist