[ LUGOS ] CD Pekac

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Feb 19 15:00:16 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001 12:34:55 +0100 Ales Smrdel <aless na nikita.fri.uni-lj.si> wrote:

> Rad bi si kupil zunanji SCSI CD pekac, pa so mi ponudili
> Plextorjevega PlexWrite-a 12/4/32. Instaliran imam RH 6.1,
> pa me zanima, ali ga je kdo ze uspesno instaliral pod Linuxom,
> oziroma, kateri pekaci bi bili za kaj takega primerni. (Da ne bom
> brez veze denarja stran metal)
> Biti pa mora dovolj hiter >=12.

Jaz lahko iz osebne izkusnje povem da je PlexWriter zelo zanesljiv.
Mi imamo sicer PlexWriter 12/10/32A ki je EIDE ampak sem od drugih
ljudi slisal da je tudi SCSI verzija enako dobra ce ne boljsa.
Drugace pa s cdrecord 1.9 zadeva dela super. Se pravi ce ti tvoj
SCSI kontroler dela z Linux-om brez tezav potem bo tudi PlexWriter
delal OK.

Lp,
         Darko

Darko Koruga                             darko.koruga na hermes.si

HERMES Softlab
Litijska 51                             phone: +386 61 1865 527
1000 Ljubljana, Slovenia                  http://www.hermes.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist