[ LUGOS ]

GM creative na amis.net
Čet Feb 15 09:15:15 CET 2001

At 16:02 14.2.2001, you wrote:

>ja imam enako napisano sam da mam v httpd.conf AddType text..... pa to
>
>edino kar napise je v access.log to :
>216.16.8.127.194 -  [datum...] "GET /main.wml HTTP/1.0" 200 1375
>
>hvala

kaj slph pomeni ta stevilka 1375 ?? a kdo ve ??

opazil sem da strani ki se pokazejo ij je vse ok naredi kodo 200 344
tukaj pri meni pa pokaze 200 1375 pri wap emulatorjih in cell tel. a
vsebine ne pokaze .. kot da ne obstaja...  v error logih pa nula (nobenga
problema) ?
Sem ze piss off ker sploh ne vem kaj je narobe in se ukvarjam ze cel teden
in nikakor ne gre. Ve drugo dela kar nardim samo teh kur... wap strani ne
pokaze na cell tel. in emulatorjih.

any idea or help ?

hvala, Gorazd

Dodatne informacije o seznamu Starilist