[ LUGOS ] qmail test

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Pon Feb 5 10:42:47 CET 2001

Zivjo

kreit wrote:

> Pogruntal sem v cem je bila napaka. Pri ./config-fast sem rekel moj
> hostname,
> pa ni slo in se sporocila z errorji sem dobival, zdaj sem pa rekel
> ./config-fast .
> (z piko na koncu) in dela. Dela lokalno in na moj siol mail.

Ja to ne bo v redu. Napake ti je verjetno javljal, ker ni znal resolvat
hostname-a. Poizkusi dat ime tvoje masine v /etc/hosts, ce pa se to ne
bo v redu, si pa postavi lokalen nameserver. Oz. druga varianta je ta,
da rocno popravis datoteke v /var/qmail/control. Katere moras popraviti
vidis pri config-fast, kjer ti napise, kam vse je napisal tisto piko.
Zakaj naj bi bilo tako bos videl nizje v mailu.

> Posiljanje lokalno in na siolov email dela. Zdaj pa se mi pojavljajo
> vprasanja:
>
> 1. "From:" zgleda malo cudno... nekako takole.. "jack na .". Se pravi moj
> username @ in pika.

Res je cuden, vendar pri tebi drugacen ne more biti. V
/var/qmail/control/me imas ime svoje masine, s katerim qmail operira pri
prejemanju in posiljanju poste. From polje je pri tebi cisto ustrezno
tvojim nastavitvam.

>    Kako naj zdaj namesto tega userja naredim, da bo zgledal
> "ljubo.brglez na ." ?

Najlazja varianta je ta, da si to nastavis v MUA-ju, torej v programu,
kjer posiljas posto. Ampak tak E-mail ni v redu, ker imas namesto domene
piko. Marsikateri MTA ti takega E-maila ne bo prebavil, poleg tega ti
reply-ji ne bodo delali itd...

> 2. Logiranje v syslog se vedno ne dela, ceprav v rc fajlu pise da gre:
>    "Using splogger to send the log through syslog."

Tukaj nimam idej.

> 3. Ce iz kreit na siol.net posljem mail na "jack na mojaIPstevilka", bi se mi
> moralo v Mailbox
>    ze kaj pokazat ali brcam v temo ?

Ne. V teoriji bi moral mail priti, ce bi ga poslal na
"jack@[tvojaIPstevilka]", torej v oglatih oklepajih. Ampak pri tebi to
verjetno ne bo delovalo, ker imas v /var/qmail/control/me piko, torej
tisto, kar si napisal skripti config-fast. Ker qmail ne bo znal resolvat
pike ti maila ne bo sprejel. Vsaj po moje, s piko res se nisem probaval.

zaenkrat lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist