[ LUGOS ] Pocasnost LINUXA

Simon Muhic simon.muhic na guest.arnes.si
Sre Feb 7 07:42:18 CET 2001

Jure,

kateri kernel priporocas za moj prenosnik, da bo kar najmanj tezav. Zdaj je
gor 2.2.14-5.0.
Pa se to: ob nadgradnji linuha je mnozica vprasanj na katere je potrebno
odgovoriti (make config) pa me zanima, ce bi rad samo vklopil DMA ali naj
vse pustim tako, kot je (kliknem samo enter), samo pri DMA pa spremenim
zadevo.

LP, Simon

-----Original Message-----
From: pegasus na isis.telemach.net [mailto:pegasus na isis.telemach.net]On Behalf
Of Jure Pecar
Sent: Tuesday, February 06, 2001 7:34 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] Pocasnost LINUXA

> Glede ps ax: ce ga zazenem takoj po boot:
>     2 ?        SW     0:08 [kflushd]
>     3 ?        SW     1:28 [kupdate]
>
> Kaj moram pustiti, da se zazene na zacetku?

tale dva procesa sta take sorte, da morata laufati ne glede na ostalo
programje, ki ti tece na masini. ce pa se prav spominjam, so pred meseci
na linux-kernel govorili nekaj na to temo, da zna kupdate v
nevemzetocnokaksni situaciji nekaj zastrikat in popapcat precej
procesorskega casa. tako da ti res priporocam nov kernel :)

--

Pegasus

Dodatne informacije o seznamu Starilist