[ LUGOS ] VEC SISTEMOV...

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Čet Feb 15 07:46:43 CET 2001

Mitja Znidaric wrote:

> HI!
>
> Pred casom sem prebral, da obstajajo programi, ki podiprajo zporedno
> delovanje dveh ali vec sistemov, npr. Unix in Win istocasno.
>
> Ali ve kdo za kaj taksnega in ali je kaksna freeware varianta?

www.vmware.com

Dobis licenco za dolocen cas. Ko potece ta, potegnes dol novo.

Je pa sedaj se ena moznost, ki se imenuje win4lin
Najdes ga na
www.netraverse.com
ali
www.trelos.com

Sam uporabljam tega, saj se instalira direkt na Linux filesystem in
potem lahko dostopas z linuxa do vseh datotek in tudi iz win do vseh
linuxovoih.
Tudi tukaj dobis licenso na 3 mesece.
GLih vceraj je prisla nova verzija ven, ki popravi tudi sumnike, da se v
redu prikazujejo.
Ne omogoca pa kot Vmware, da instaliras poljuben sistem. Tu lahko
instaliras samo win 95 ali 98
Ampak to ponavadi zadostuje.

lp,
MIlan