[ LUGOS ] [Zeljko Blace <zblace@alu.hr>] si. >> "mama"

Andraz Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Pon Feb 19 11:58:54 CET 2001

helou!

Torej ta vikend, soboto ali nedeljo se gre malo navezovat stike s HULKom,
pogledat cyberplace MaMa, zabavat itd. v Zagreb.

Stvar je taka, da je to v bistvu enodneven izlet...
Hrvatje nameravajo zavrteti video Stallmanovega predavanja, ki ga je posnela Ljudmila v Lj.
Ob tem si ocitno zelijo, da bi jim malo prezentirali LUGOS.
->na sploh je cilj (njihov) to, da se malo obudi linux gibanje na drugi strani kolpe

Torej tisti, ki bi radi naslednji vikend odsli v zagreb dvignite roke!
Jaz sem ze en, v avtu je sigurno se nekaj prostora :)

Torej, javite se, stvar bi morala biti zabavna po vseh predpisih..
Predstavjajte si, da gre za sindikalni linux izlet :)

ako se kdo javi za prezentacijo dela LUGOSa se boljse...
sicer bom z veselejem lapal sam:)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Posredovano sporočilo: