[ LUGOS ] /etc/hosts

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Sre Feb 14 22:44:54 CET 2001

kreit wrote:

> Well, zadevo sem sprobal pa se vedno ne gre. V \windows\hosts sem
> napisal:
>
> 127.0.0.1    localhost
> 192.168.0.1  linuxhost
>
> Netscape na winsih pise samo... Connect: Looking up host: linuxhost...
>
> Ce pa napisem na winsih: ping linuxhost pa zacne pingat samega sebe
> (192.168.0.2)...
> Seveda linux takih traparij ne dela...

Hmm. Se mi zdi, da je hosts ponavadi takole
#IP    FQDN    hostname
127.0.0.1	localhost
192.168.0.1	linuxhost.domena.bla	linuxhost
192.168.0.2	windowshost.domena.bla	windowshost

Vsaj meni ni nikoli delalo, če nisem pred hostname napisal FQDN. Edinole
localhost deluje. Lahko se pa seveda motim.

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist