[ LUGOS ] sig_alarm.o

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Pon Feb 5 08:17:31 CET 2001

On Sun, 4 Feb 2001, GM wrote:

> sem pozabil pripisat ... imam RH 6.2 kernel 2.2.16-3

Meni tole zgleda, da rabis knjiznjico iz kernela, se pravi si mores
instalirat en kernel source za linux, preferrably tistega, ki ga poganjas
in potem /usr/include/asm zlinkat v taprav direktorij od kernela, ponavadi
/usr/src/linux/include/asm-i386 , ce uporabljas Intel platformo.

Rok Krulec

Portoroz, 05.02.2001 @ 08:13

Dodatne informacije o seznamu Starilist