[ LUGOS ] Spet Debian in slovenscina

Ratko Rudič ratko na av-studio.si
Tor Feb 6 20:17:51 CET 2001

Evo jaz imam tud problem z nasimi velecenjenimi sumniki.

Torej, imam debian z 2.4.0 kernelom in kde-jem 2.0 (na xfree86 4.0.2). In
nikakor mi noce prikazat sumnikov (zato jih tud tukaj ni). Namesto njih
veselo prikazuje vprasaje ???. Pri vseh kde aplikacijah (pa tudi pri
netscape-u).

Je pa zadeva taka, da mi npr v gimp-u prikaze sumnike. Verjetno zaradi
gnome-ja.

A je komu uspelo prepricati kde za prikaz sumnikov? Vse fonte v kde-ju sem
nastimal na fixed iso8859-2, pa se vedno nic. Ko nisem v X-ih, pa sumniki
lepo delajo.

Se najhujs je, da v takem kvazi slo nacinu tudi afne ne morem dobit, tko da
telovadim po celem racunalniku za njimi.

Ratko

Dodatne informacije o seznamu Starilist