[ LUGOS ] dns, named, ndc... stuff...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Feb 14 20:48:26 CET 2001

On Wed, Feb 14, 2001 at 08:13:55PM +0100, rok wrote:
> named mi laufa normalno, ce ga zazenem rocno:
> /usr/sbin/named -u daemon -g daemon
> le, ce hocem reloadat zone z ndc reload mi ga ubije.
> zdejle sm zapazu tole, da ce startam named brez -u in -g opcij reloada
> zone normalno.. hmm.. mislim, da je moja napaka nekje v tej smeri.
> lastnistva... uff... malenkost se bom moral poglobit v te zadevsne...
> kako bi naredil, da bi se dns zalaufal pod dolocenim userjom in grupo, ce
> bi ga zagnal z ndc start? mislim, da tegale ni v named.conf nikjer :/

Jaz se nisem odkril workarounda. Ce named-a ne laufas kot root, potem ndc ni
najbolj uporaben za reloadanje. kill in ponoven zagon deluje ;-] Tudi ce
reces su named, je socket /var/run/ndc (pri meni) se vedno owned by root,
ergo ne gre.

Borut
borut.mrak na ijs.si
I bought one of those new microwave fireplaces. Last night
I kept warm all night in 30 seconds.

Dodatne informacije o seznamu Starilist