[ LUGOS ] IP Accounting?

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Pet Feb 23 09:24:54 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001 07:49:59 +0100, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. said:

> Hi!
>
>  Nastavljen imam IPForwarding in sedaj bi rad logiral in kasneje tudi omejeval pretok prometa za posamezno postajo, ki uporablja inet preko te masine...
>  Kako se da to narediti? Kje dobiti dodatne informacije etc...

Logiral promet?
Kakor koli ce imas 2.4.x kernel potem to vse skupaj lahko resis z iptables +
iproute2.
za enkrat ce zelis samo statistiko  pac iz crona pozenes  iptables  -nxvL
[INPUT,OUTPUT....] ter sparsas ven koliko bytov je imela katera postaja prenosa
to pa posljes naprimer mrtg-ju in imas statistiko.
Za omejevanja prometa pa oznacis pakete katere bi omejil potem pa z tc (trafic
control- v iproute2) naredis classe z doloceno pasovno sirino in na koncu
seveda poves kateri paketi spadajo v katero classo.
Ce zelis ti posljem moj setup oz par primerov kako sem to sam resil.

Dodatne informacije o seznamu Starilist