[ LUGOS ] editor brez save-as

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Feb 18 17:21:18 CET 2001

On Tue, Feb 13, 2001 at 09:05:12PM +0100, rok wrote:
> ola. a obstaja kaksn text editor ki nima oz. se mu lahko izklopi funkcijo
> "save as". rad bi dovolu enmu userju preko sudoja da spreminja zone
> filetek od njegove domene. zdej pa nebi rad da pac med urejanjem
> "pomotoma" shrani kot /etc/passwd ali celo /etc/shadow. mislim, da bi se
> dalo tud na nacin dodajanja grup pa to.. sam men bi res blj ustrezala ta
> varianta. zdej pa se mi res ne daiskat sourca od joe-a al pa vi-ja.. me
> zanima ce kje ze kej podobnega obstaja.

Kaj pa resitev, kot pri crontab -e?

Skopiras file na /tmp in mu das take permissione, da ga user lahko
editira. potem mu pozenes nek editor (ocitno kot user, ne root,
sicer je vse skupaj brezveze), in ko zapusti editor, povozis original
s tem iz /tmp direktorija.

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist