[ LUGOS ] Problemi s posto (klient: mutt)

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 27 22:58:41 CEST 2001

On Friday 27 April 2001 22:50, Grega Fajdiga wrote:
> Ko sem datoteko izbrisal, ni je mutt javil, da pot
> /var/spool/mail/uporabnik ne obstaja. Kaj zdaj? Sem zacetnik, zato ne
> skoparite z nasveti.

A ti se kaj rece poleg tega? Se mogoce ne zazene?

Jaz bi na tvojem mestu sel lepo brat navodila in bi opazil, da je to
pravzaprav le "diagnosticno" sporocilo, da tam, kjer bi moral biti, ni
mailboxa. Get over it. Mutt bo delal enako dobro brez njega, ce pa bi se rad
sporocila znebil preberi dokumentacijo.

Sheesh...zaradi enega sporocila o napaki tak dolg thread...

Borut
borut.mrak na ijs.si
Once I thought I was wrong but I was mistaken.

Dodatne informacije o seznamu Starilist