[ LUGOS ] Fly video?

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Sob Apr 21 00:53:13 CEST 2001

Tomaz Toplak wrote:

> Mene zanima ce je komu uspelo do delovanja spravit tv kartico Fly Video 98' FM?

Ja. Ampak samo TV in radio. IR mi dela še probleme. Nimam gpio podatkov
za bt787.

> Ce je kako?
>
> Imam redhat linux 7.0 in KDE 2.1.1!

Nimam RH. Če imaš jedro 2.2.x potem potrebuješ najnovejši i2c paket in
pa bttv paket. Za jedro 2.4.x potrebuješ samo bttv, ker je i2c že v
jedru in ni prastara verzija kot v 2.2.x.

samega kernela ni potrebno patchat, ker lahko zgradiš module 'izven' ;)

**** /etc/modules.conf ****
alias char-major-89       i2c-dev
alias char-major-81       bttv
**********************

module pa sicer naložim kar po staro s skripto, ker imam tudi
lm_sensors.

**** /etc/rc.d/misc ****
modprobe videodev
modprobe i2c-core
modprobe i2c-dev
modprobe i2c-viapro    #imam pač VIA KT133 čipovje
modprobe i2c-isa       #i2c za naprave, ki komunicirajo kar prek io
adrese
modprobe via686a       #lm_sensors modul za VIA 686a southbridge

modprobe -k tuner type=5
modprobe bttv radio=1 card=56 pll=1

Prirediš glede na tvojo matično ploščo. Najbolj važni pa so parametri za
modula bttv in tuner.

Za gledanje uporabljam xawtv, mislim pa da bi tudi kwintv moral delat.

Janez

PS. Preberi dokumentacijo, je prav fletna.

Dodatne informacije o seznamu Starilist