[ LUGOS ] Linux instalacija

Igor Kolar Ike na email.si
Pet Apr 27 22:07:15 CEST 2001

peter petelinek wrote:

> Hvala za izčrpen odgovor.
> Odločil sem se za navedeno varianto.
>
> S pomočjo System Commanderja sem med C in D particijo ustvaril 15 MB veliko
> particijo \boot, ter se vrnil na instalacijo Linuxa.
>
> SWAP PARTITION :NO FREE PRIMARY

Nič hudega. Na IDE disku lahko hkrati eksistirajo 4 primarne (primary)
particije. Ti si vse že zasedel, in sicer:

/win1
/boot
/win2
/var

Pravzaprav je vprašanje ze, kako je System commander ustvaril linux swap
particijo. Vsekakor pa ta ni mogla delati.

Naredi takole:

1,. Z linuxovim fdiskom izbriši /var particijo in namesto nje dodaj eno logično
(zavzame naj ves prosti del diska).
2. Nato vanjo dodaj swap, /var in /.
3. Inštaliraj linux na /

fdisk, kot že rečeno, najdeš na RH boot disketi, lahko pa bootaš z RH CD-ja in
preideš v rescue mode.

lp, Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist