[ LUGOS ] Samba oz. WINS problem

Dezo Programing na nib.si
Pet Apr 20 21:26:14 CEST 2001

Pozdravljeni,

prejsnji vikend sem instaliral Sambo 2.2Alpha3 in jo skonfiguriral kot PDC,
wins server,...
na istem serverju imam tudi DHCP ... nekaj kljucnih parametrov iz
konfiguracijskih datotek sem prekopiral na konec maila. Klienti so Win 3.x,
Win9x in en Win2k ter Samba server

Imam pa sledece probleme, katere ne znam odpraviti:
1. Masine ne vidijo ena druge v omrezni sosescini ... kot da WINS server
nebi delal;
2. Par masin (dve win98) ne morejo dobiti user liste za sharing (nastavil
sem jih tako da bi lahko za vsak share dolocil kateri userji lahko do njega
read-only in kateri read-write).

Hvala za pomoc in lp,
Dezo

DHCP:
subnet aaa.bbb.ccc.0 255.255.255.0 {
 option netbios-name-servers aaa.bbb.ccc.1;
}

SAMBA:
[global]
        smb passwd file = /etc/samba/private/smbpasswd
        domain master = Yes
        unix realname = yes
        time server = yes
        wins support = yes
        browse list = yes
        security = user
        hide local users = no
        public = yes
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        allow hosts = aaa.bbb.ccc. localhost
        dns proxy = yes
        name resolve order = host lmhosts wins bcast
        announce as = NT Server
        preferred master = Yes
        passwd chat = *password* %n\n *password* %n\n *successful*
        domain admin group = @domadm
        domain logons = Yes
        workgroup = DOMENA
        netbios name = SERVER