[ LUGOS ] Antivir program za linux

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Sre Apr 18 00:07:54 CEST 2001

Bostjan Muller wrote:

> * On 17-04-01 at 21:42 Igor linux (gigor_linux na yahoo.com) wrote:
> +----Here quoted text begins----+

> +----and here the quote ends----+
> Tako F-prot, kot sophos imata antivirusne programe tudi za linux, problem zna
> biti edino to, da sta oba dostopna (uradno) le komercialno z nakupom licence,
> oz sophos je imel neke "free" variante na svoji spletni strani.

S tem, da na žalost noben AV ni real time. Recimo F-prot za Netware, pa
za NT, pogleda vsako datoteko (nastavljivo po končnici), ko pride po
eth, in če je okužena, odjavi klienta (lahko seveda sproži tudi pregled
klienta) in datoteke sploh ne zapiše na disk ali pa jo spravi v določen
dir., kakor pač nastaviš.

Tako f-prot, kot sweep (meni osebno ni všeč, ker ni antivirus ampak samo
alarm) za linux sta programa, ki ju je potrebno 'ročno' zaganjat.
'Ročno' beri kot ročno, skripta, cron, ....

Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist