[ LUGOS ] problem z ipforwardingom v 2.4.x kernelih

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Tor Apr 3 09:58:58 CEST 2001

On Tue, Apr 03, 2001 at 09:57:13AM +0200, Marko Ebert wrote:
> to pa sploh ni res... netfilter (iptables je user-space program za
> uporabo netfilter dela kernela) uspesno maskira TCP, UDP, ICMP z
> dodanimi patchi pa tudi AH in ESP (za nekatere VPN protokole)

Ja, to sem kar tako napisal, ker meni s tisto komando ni in sem
mislil da ne dela, pa sem zgolj slucajno poskusil nekaj zlynxat,
pa je slo. No, nisem se prevec poglobil, se opravicujem ce sem
napisal grdo laz.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist